Bearclaw

Direktlänk till inlägg 27 juli 2009

Valparna börjar bli stora:)

Av Rosie-Marie & Harry - 27 juli 2009 10:12

Då skiner solen så  man kan säga att man är lite glad över detta för den kommer inte vara framme länge enligt vädret. Och då måste man ju njuta när den är här.

Vad händer i dag jo det är fullt upp med många saker som man måste göra och behöver göra. 

Här kommer lite bilder på valparna som är i dag 31-dagar.

Här har vi Ponti (Sonny) som gärna biter mig i fötterna när jag kommer in.

 

Saga som även kommer att heta Saga hon är lite mer lugnare:)

Men dessa två är allt annat än lugna de är så bussiga och de bara älskar varandra. Lilltjejen och Senyaya de är nämligen ett team.


Ha det så gott kjamen och sköt om er.

 
 
Marianne

Marianne

27 juli 2009 10:31

Otroligt vad tiden runnit iväg. Småvalparna är en månad och lillan och Senyaya har fyllt ett år. Vi hörs och ses.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Sussa

Sussa

27 juli 2009 13:44

Hej!

Vad de är fina, både hundarna o lilltjejen!

Ska ni behålla någon av valparna?

http://sussasvovvar.blogspot.com

 
Gunilla

Gunilla

27 juli 2009 15:13

Det är så kul att kunna följa med hur valparna växer, fina bilder blir det ju också.
Skryt lagom med solen du, vi har också fått se den idag och den är fortfarande uppe. Det är rätt kvavt ute/inne, men det blir kanske det blir regn senare.
Ska nog plocka blåbär i kväll. Jag längtar efter något gott till kaffet.
Ha en fortsatt bra dag, Gunilla.

http://gunibirgit.bliggagratis.se

 
Sussi

Sussi

27 juli 2009 18:34

Men vilken elaking, Lipa så där.. hihi
Helt underbart söta!!

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Therese

Therese

27 juli 2009 22:40

Ja nu är det bäst att passa på när det fina vädret kikar fram. Man märker att kvällarna är kallare och man flyttar in tidigare. Tråkigt om vi inte ska få ha längr sommar än så här.
Dom väcker och frodas dom små ser jag. Så himla söta. Våran plutt blir ett år nu 3 aug. Det går fort. Jag hade önskat att dom var så där små lite längre. Nu tar man inte gärna upp hunden i famnen och bär runt på han :D
Ta hand om dig kramisar

http://breezie.blogg.se

 
Maria

Maria

28 juli 2009 07:56

Tänk vad tiden springer iväg här då.Redan en månad gamla och "Yaya" 1 år.
Och "lilltösen" ingen lilltös längre utan en stor liten dam ,hehe.
Söta som socker är de alla 3.

Kram kram Maria

http://ellebacken.webs.com

 
Charlotte

Charlotte

28 juli 2009 08:54

Jag smälter, så söt! Både flicka och hundar...
Jag har funderat på att börja om med nytt tema och ny blogg fram på hösten, men jag kommer att meddela detta i min nuvarande blogg hur det blir så kan de som vill fortsätta att följa mig. Har nog fått lite skrivkramp!
Apropå tandläkare så ska jag byta, jag har bestämt mig nu. Det fungerar inte att gå månad ut och månad in bara för att folktandvården fått för sig att tanden "läker" av sig själv - de ville inte ens ge mig en akuttid när jag ringde sist... fast jag var så nervös så tänderna hade väl ploppat ur av bara farten. Nu går det bra, men jag är less på deras attityd. Men nog om det, det är mitt eget fel att det blev så här. Jag hoppas du och familjen + hundar har en bra och härlig sommar!

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linnéa

28 juli 2009 14:40

Det är så roligt att få se Ponti växa upp :) Alla tre småttingarna ser glada ut på bilderna, och det är verkligen så roligt att se lille Ponti utvecklas och följa honom efter alla bilder vi har sett.
PS vi kan inte bärga oss tills vi får hem Ponti :):) DS
Många kramar och varma hälsningar från oss i Lund!

 
Mammatilda

Mammatilda

28 juli 2009 17:23

Åh, vad söta valparna är. Och ungarna också förstås!

Tårtan var nog uppskattad, men jag är inte så nöjd med utseendet. Lite väl självkritisk ibland kanske.

http://www.mvg.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

29 juli 2009 10:58

Jesses vilka gullegrisar

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards