Bearclaw

Direktlänk till inlägg 8 maj 2008

Torsdag och solen skiner ute:)

Av Rosie-Marie & Harry - 8 maj 2008 11:25

Idag är det ännu en fin dag och jag är inne i mitt rum på sjukhuset, men har jag tur nu så får jag åka hem i morgon. Det ska bli så skönt, för vädret skall ju bli så skönt i helgen bara att kunna få sitta ute och fika med familjen ska bli helt underbart. Och bara få grilla ute är ju så gott så jag tänkte att min man kunde se till att jag fick grilla i helgen, barnen vet jag är på min sida de bara har älskar när de har grillat. Ja det ska bli skönt att få komma hem till familjen och se alla.

Sakna även våra hundar sist när jag kom hem ville inte Fabian lämna min sida så gick jag ut så gick han ut och gick jag in så gick han in. Ja han hade nog saknat mig lite Gaby blev glad men inte på det sättet som Fabian han är ju lite min hund. Ja så nu hoppas jag att allt ska vara som det ska så man får komma hem till sin älskade familj.

Sköt nu om er och ta vara på er.

Många kjamar

 
 
Marianne

Marianne

8 maj 2008 23:53

Du måste ha riktigt tråkigt nu och jag hoppas du får komma hem till helgen. Men du får ta det lite lugnt och inte dra runt som en tornado när du kommer hem.
Vi ses.
Kram
Marianne

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Anette

Anette

9 maj 2008 14:58

Hej Skönt att du får komma hem igen inget kul på sjukhus, tack för gott fika i helgen.nu håller vi tummarna.
Ses vi i Hässleholm? hade varit kul.

Ha en trevlig pingst

Anette/Stefan

http://www.monowi.se

 
Marianne

Marianne

11 maj 2008 00:25

Hoppas du har fått åka hem under helgen. Du missade Fabians sista tjej. Men det kommer fler damer på besök så småningom. För Fabian är en stilig herre. Och sen är han en underbart go hund.
kram

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

15 maj 2008 22:44

Hej Pappa Fabian, vi vill bara gratulera dig på 4-årsdagen, Vov Vov Vov Vov, kram från
Cheifen, Fabbe, Centa, Evert, Cajan, Caramelle och Ceasar..Ps. Mamma Tindra skickar med en puss D.s

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards