Bearclaw

Alla inlägg den 19 juli 2007

Av Rosie-Marie & Harry - 19 juli 2007 18:31

Vad tiden går fort ena stunden väntar man att allt ska hända nu när vi har fått hem vår lilla hund valp så bara rinner tiden iväg. Vi trodde först att våran Fabian skulle bli lite sur, men inte han han bara tyckte inte en liten som skall klänga på mig. Första dagarna så vände han sig bort från henne fast nu kan han även ligga brevid henne:)

Det är mycket jobb men det är värt var enda sekund. Våra barn bara älska våra hundar så kärlek får dom mer än väl. Man får nästan stoppa dom så dom får vila lite med. Men dessa underbara hundar är en sådan älskvärd hundras som tycker mycket om sin familj. Och ha en stor hund och en valp med på semester är helt okej man märker inte dom fast ytan är mindre.

Jag älskar mina hundar och alla mina barn och min man

 TACK FÖR ATT NI FINNS!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards