Bearclaw

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2007

En skön dag:)

Av Rosie-Marie & Harry - 25 augusti 2007 22:03

Idag var det skönt ute man kunde andas för det var inte så kvavt ute. Igår hade jag så ont i huvudet så man ville inte röra sig i onödan. Och idag när jag vaknade så hade jag så ont i min nacke, är det inte så konstigt är det inte det ena så är det andra. Men det var bara att ta hand om allt som behövdes göra ändå, min man var snäll och smörjde in min nacke med lite sport salva. Det hjälper i alla fall en stund så man orka röra sig lite mer. Sen fixade vi frukost till oss större för de små hade fått frukost för en stund sen. Vi satt och pratade lite efter vi hade ätit, sen ringde vår äldsta dotter och undrade om vi var hemma. Hon och hennes pojkvän kom och drack kaffe med oss det är alltid roligt när de stora kommer hem en runda. Jag måste säga att man saknar sina barn när de inte bor hemma länge, vi har gjort så mycket ihop allihop så när vi andra åker iväg så känns det lite konstigt. Men jag är så glad att de har det bra och att det går bra för dem. Sen när de hade åkt så började jag och min man planera lite vad vi skulle handla, vi skulle köpa till huset och även till vår sons stuga. Det ska bli roligt att få det lite fint inne det börjar bli så fint ute nu. Vi har haft lite skit ute på tomten så vi har haft lite rensning allt tar ju tyvärr lite tid, men när det väl blir klart så blir det bra som tur är. Det man önskar ibland är att man skulle hinna med lite mera på en dag, men det blir aldrig så. Och helgen går så fort nu är det redan kväll och i mån söndag, man hinner ju inte med så mycket man vill(snyft). Nu när nästan alla mindre barn sover ska jag ta det lite lugnt och titta lite på vår hemsida. Sen är det bara att hoppa i säng nu när vi har lagat vår vattensäng, den hade tyvärr gått sönder så vi har fått ligga på en lyftmadrass på golvet. Men nu är det klar och det skall bli skönt att få tillbaka sovrummet igen och få ligga i sin egen säng. Så får man sova skönt man kan ju inte säga att man ligger skönt på golvet med det är bättre än att ligga på en soffa. Och i morgon skall bli kul för då börjar vi med vårt matrum och det skall verkligen bli kul att få det i ordning.

Kjamen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards