Bearclaw

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2007

fortsättning på dagen :)

Av Rosie-Marie & Harry - 9 augusti 2007 11:34

Efter att ha fikat så satt vi bakom husvagnen det var lite varmt hundarna låg under den. Vi satt där hela dagen förutom när vi gick på toaletten eller fixade mat till barnen. Tillslut så var jag tvungen att gå till affären och köpa mig ett parasoll så jag kunde få lite skugga till minstingen och hundarna. Alt hade blivit bra med min kära svärmor det kändes mycket bra, så min man körde tillbaka till oss på campingen. Han fick en liten lista över saker han skulle fixa innan han kunde komma. Det var något som vi inte kunde vara utan som blöjor, välling och en fläkt. Vår äldsta fick en ny telefon det tog lång tid innan han kunde bestämma sig om han ville ha den eller ej. Men till slut så tyckte han att den var okej då hade vi problemet att få loss honom från telefonen han hittade ju ett nytt spel som han tyckte var roligt. Man kan bara säga dessa spel som finns överallt. Innan min man hade anlänt så sprang jag fram och tillbaka med dem små så de kunde bada, blev så glad att det fanns en badbalja för våra barn är lite löjliga när det gäller att duscha. De vill inte ha vatten i ögonen fast man kan låta dem håla en handduk för, så duger inte det utan det blir rena rama skriket. Då kan ni tänka varför jag blev tacksam över att jag kunde bada dem istället. Lagom till jag skulle bada vår minsta så kom min man och han fick hjälpa till och bada honom. Tillbaka till husvagnen fixa lite kvällsmat ta fram kläder för sängen la dem, de fick titta på en film innan de somnade. Sen fick jag ta 8åringen till duschen för även han behövde bli lite ren. Det är ju skönt att man slipper duscha de två stora pojkarna. Efter detta kunde man ta det lite lugnt vi tittade lite på en film innan vi skulle gå och lägga oss min man tog hundarna ut på en liten runda. Sen gick vi och la oss GOD NATT

Kjamen

   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards