Bearclaw

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 10 september 2010 15:03

Nytt inlägg på Hundarnas Dagbok  


Nospussen  

Av Rosie-Marie & Harry - 10 september 2010 09:42

Tyvärr så är det inget sol på himlen utan det regnar och är så grått ute. Sitter för tillfället och ha en liten paus innan jag fortsätter med min röjning här hemma. Igår var jag duktig hihi så jag tog hand om all ren tvätt som vi hade och det var inte bara 1 tvätt korg nej jag hade sparat ihop 3stycken. Fast det gick rätt snabbt när jag väl började, men det är ju just det man skall vilja börja med det. Men idag skall jag inte ta hand om någon tvätt inte utan det blir bara lite undanplockning av lite av varje.


De minsta är lite sura för att de inte kan gå ut och leka så idag får jag verkligen hitta på lite som de kan göra.

Fundera verkligen om vi inte skall ha lite film kväll i kväll med någon mysig familjefilm och lite snacks.  

Det brukar vara så skönt att börja helgen med en mjukstart och barnen gillar det jätte mycket. Sen skall jag fundera lite på vad vi skall äta för något barnen är vana att få lite extra gott och det vill ju naturligtvis vi också ha. Ja det får jag nog fundera på ett stund.


Ni får verkligen ha en skön fredag och va nu rädda om er, kjamisar  



Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards