Bearclaw

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people   

Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do   

The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food.

Will soon go to the doctor with my second youngest daughter. She has unfortunately been sick now for 14 days and she is very tired little girl. I get so worried that there is something seriously. Hope the doctor tells me that her cold, it is a bit lengthy, so I do not need to be worried.

 

Have a wonderful day and take care of each other   

Big Huggies   

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

God morgon alla underbara människor   

Har varit vaken rätt länge nu, sitter och dricker mitt kaffe. Som alla andra dagar så har jag mitt schema fullt.  

Alla mina barn är i skolan nu, alla mina hundar har varit ute en runda och vänta nu på sin mat.

Ska snart åka till doktorn snart med min näst yngsta dotter. Hon har varit sjuk nu 14 dagar nu så jag är rätt orolig för henne för hon är en rätt trött liten flicka. Men man får hoppas att doktorn säger att det är en lång dragig förskylning, så jag slipper att vara orolig för henne.

 

Ha en underbar dag och ta vara på varandra    

Stora Kjamisar   

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards