Bearclaw

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Rosie-Marie & Harry - 31 januari 2011 15:19

Vad skall man säga….


Jag måste säga att man inte sluta att bli förvånad när folk tror att de är bättre än någon annan te.x vet att jag har pratat om sånt här innan men kan inte låta bli att skriva lite igen.


Folk pratar alltid om att det beror på vilken eller vad man är med i te:x förening. Men hur man kan tro att detta skulle spela någon roll förstår inte jag. Det finns lika mycket pajkastare och skitsnackare vad man än kommer tyvärr.

Själv tycker jag det är roligt när det går bra för andra och gratta mer än gärna dem. Säger och står för det jag tycker och gör, om jag gör något dumt så säger jag gärna förlåt om det nu är så att jag har fel.

Men tro att man är bättre än en annan individ bara för att man tycker att man har rätt att tycka och säga det förstår jag inte riktigt. Det pratas gärna mellan person till person och då har man rätt mycket att tycka och tänka men att sen stå för det man tycker då kan man ofta inte göra.

Det är då det heter vill inte blanda mig lämna mig utanför det här, men det är ju lite så att man har ju redan blandat sig i när man öppnade munnen och tyckte till. Då anser jag att man håller tyst om saker och ting då blanda man sig inte. Tycker att det är så fegt när man ränner runt och säger saker, sen när någon kanske behöver en då vill man säga något. Jaja fegt är det vad det än skulle gälla.

Fast det är lite roligt med dessa människor när de vill ha andras hjälp då anser de att folk skall ställa upp på dem. Ja vad skall man säga……………


Ta vara på er nu och gör inget ni inte själv kan stå för kjamisar  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards