Bearclaw

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Rosie-Marie & Harry - 22 januari 2011 19:21

Även lördagen börjar gå mot sitt slut och jag har varit lite duktig. Har hjälp 7-åringen med hans rum han har fått ett nytt skrivbord så det fick bli en möblering. Det tog ett tag för det var att damma och plocka ordning allt så var sak kom på sin plats. Men det blev super bra och sonen var nöjd och det är ju det viktigaste av allt.

Även 11-åringen skall få ordning på sitt rum vi skall ta det i morgon men han behövde tänka lite hur han vill ha det. Och jag måste hjälpa honom för han har samlat på sig lite saker eller rätta sagt rätt mycket. Men i morgon blir det rensning av hela hans rum också. Det är rätt skönt att få det gjort så det är i sin ordning.  


De får det så mycket lättare att städa när det har kommit bort lite av sakerna och inte ligger på golvet. När det är klart så skall jag gå in i kontoret i hundrummet och se till att få lite ordning där också. Just nu så ligger allt i en enda röra eftersom 7-åringen fick skrivbordet som jag hade där inne. Det blir ju rätt mycket som skall få plats där inne. Har ju alla hundarnas plädar och lite smått och gott. Men det blir bra när jag väl blir klar.

Ha nu en skön lördag för det skall vi ha väntar att blåbärspajen skall bli klar så vi kan gotta i oss lite.

kjamisar

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards