Bearclaw

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Rosie-Marie & Harry - 7 januari 2011 17:37

Vad kan man säga om denna dagen mmmmmmm ja vad skall man säga?! Har gjort det jag brukar att göra så där är det inget nytt precis.

Jag skall på möte imorgon vilket ska bli jätte roligt för då träffa jag alla som bruka komma på vårt möte som vi har 2ggr om året. Där bestämmer vi vilka danser som vi skall dansa som gemsamma detta är som sagt toppen tror nämligen att jag har nämnt det innan i bloggen. Det är även så härligt när vi har mötena eftersom vi kan ventilera om saker och ting när det gäller kurser danser m.m Det som är lite trist är att jag inte har hunnit lämna in några förslag till danser eftersom det har varit lite mycket här hemma. Och har inte kollat igenom heller några som jag ta med mig. Men, men kan tyvärr inte göra något åt det orka nämligen inte sitta och kolla efter någon heller för man skall ju kunna den sen för att kunna visa upp. Det får bli nästa gång som jag ta med mig lite danser hihi. Ska bli jätte roligt att få se vilka danser som det skall bli denna terminen.


Just nu så sitter barnen och spela lite tevespel och har det anmält trevligt ihop. De turas om vem som skall spela och just nu så fungera det toppen för det är ju inte alltid det gör det. För det är många viljor som vill bestämma hur saker och ting skall se ut och vad som skall spelas.


Ska fixa lite kaffe kanske ska baka något till har inte bestämt mig riktigt vad jag skulle vilja baka.

Ha en ha en skön fredag kjamisar på er  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards