Bearclaw

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Rosie-Marie & Harry - 6 januari 2011 14:03

Nytt inlägg i Hundarnas Dagbok   


Nospussar   

Av Rosie-Marie & Harry - 6 januari 2011 13:23

Nu har tv4 börjat med annorlunda familjen igen själv tycker jag inte att det är så mycket annorlunda precis. Och det är inte därför vi har 10barn utan det är mycket en stora familjer på grund av att man skils och hitta nya respektive och oftast så har man barn på varsitt håll  detta gör att familjerna blir stora. Det är en jätte mysig serier men har inte sett på det så mycket utan det har bara blivit några gånger.

Det jag tyckte var roligt det var om det var som de hade hemma hos oss. Men det är en stor skillnad vilket är själv klart egentligen eftersom det handla om olika familjer. Fast ibland kan man ju se likheter men det har inte känts så av de program som jag har sett. Beundrar familjerna som är med och vill visa deras familj för hela svenskafolket  hur deras liv kan vara.





Idag håller jag på att plocka ordning allt som jag har ställt upp lite överallt. Det har blivit lite hihihi när man har fuskat och städat lite eller vad säger jag hihi. Har lite tavlor som jag skall sätta upp på väggarna som vi har lagt inne i vårt sovrum, detta är något som stör mig eftersom jag vill ha ordning. Det gör mig inget om det är lite skit i hörnen men jag vill att var och en sak har sin plats. När man har barn och djur så måste man dammsuga och torka golvet varje dag. Fast man plocka inte varje dag vilket är rätt skönt för man har ju rätt mycket att göra ändå. Därför är det skönt när man tar dagar där man rensa och plocka ordning allt annat, vilket jag har tänkt att göra idag.


Nu sitter jag med en kopp kaffe   ta en paus då passade jag på att skriva lite i bloggen.


Ni får ha en skön helgdag och sköt om er, kjamisar  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards