Bearclaw

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Rosie-Marie & Harry - 5 januari 2011 21:24

Idag har jag och Harry varit på besök på 4-åringens 0ch 5-åringens dagis de ska börja där nästa vecka.

Barnen ser jätte fram emot att börja vi har inget annat hört här hemma i flera veckor. Tycker det är toppen att de tycker att det är så roligt.


Har som vanligt fixat med denna tvätt och städning.

Håller även på att fundera ut hur jag skall ha mitt kontor ska nämligen ta bort ett skrivbord och lite saker som man har ställt dit. Vill gärna inte börja och det skulle vara något som fattades när man står mitt i allt. Jag är lite sådan person som vill ha ordning så gott det går.

Planeraäven hur vår tomt skall se ut  vad som skall kastas och vad vi skall ha kvar. Vi har ju rensat ett bra tag men det är så vi har en hel del saker. Skall även resa staketet som vi inte hann pågrund av snön som kom.

Sen skall vi panela huset så det blir fint. Ja det är lite som skall planeras och fixas under våren och då vill jag ha allt som skall göras inne så klart jag kan.

Det finns visst och sant saker som vi inte kan göra  än inne men det är en helt annan sak .


Ni får ha en skön kväll, kjamisar  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards