Bearclaw

Direktlänk till inlägg 29 september 2010

onsdag och jag gör ..

Av Rosie-Marie & Harry - 29 september 2010 12:11

Hade kurs i går vilket var som vanligt mycket roligt att få träffa sina kursdeltagare. Man hinner med så mycket på denna dagen eftersom jag åker så tidigt. Men städa och ta hand om den biten  måste jag hinna med.


Det börja verkligen kännas som höst nu vilket känns lite trist jag skulle som sagt vilja ha lite mer av sommaren. Det behöver inte vara jätte värmt men ändå kunna känna att det är sommar. Fast hösten den är ju mycket vacker med alla dess färger som pryder vår natur. Kylan kunde ha väntat lite till enligt min smak.

Har fullt upp här hemma med allt som jag måste ta hand om innan vintern besöker oss.

Har även sagt till våra barn att de måste börja plocka ordning lite mer än vad de gör när de ta fram allt skit som de hittar. Måste även köra några släplass till soptippen så jag slipper ha skiten här hemma. Tycker att jag går och plocka hela tiden här hemma och det syns inte det känns lite trist vill jag lova.


De små barnen som är hemma här fick våfflor till frukost och de blev ju inte ledsna precis.


Ni får ta hand om er så åter kommer jag med lite mer, kjamen  

 
 
C.L

C.L

29 september 2010 13:11

Ohh de där med våfflor lät riktigt gott

http://www.fago.nu

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

30 september 2010 11:52

Ja, man får absolut tycka vad man vill och det måste respekteras. Men beroende på var jag befinner mig i livet, i vilken fas, kan jag tycka att ALLA årstider har sin tjusning och jag "fångar" med kameran. Här skiner solen från en blå himmel./ Kan förstås inte tvinga någon att deltaga, men jag har gjort vad jag kunnat för att uppmärksamma människor om min lilla tävling som avslutas på måndag kl. 21:30! Ha en toppenhelg! Kram

http://elisannw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards