Bearclaw

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 21 september 2010 09:21

Tisdag och kurs idag i Emmaboda/Nybro så denna dag blir lite vad av varje eftersom jag åker här ifrån tidigt. Men det är så roligt att åka iväg till mina kursdeltagare och träffa dem har även några nya i Emmaboda vilket är jätte roligt. Det som är att jag får börja från början men som tur är så tycker resten av gruppen att det är okej, och de skall få lära sig nya danser som de inte kan så det blir som sagt nytt även för dem. Mitt gäng i Nybro de är ett troget gäng som har hållit på ett tag så det blir lite av varje i den gruppen.


Men innan jag åker iväg så är det allt annat som skall göras här hemma med barn och djuren. Det är som vanligt städningen som står på listan man måste göra det varje morgon när både barn och djur springer ut och in. Sen behöver man rena kläder som konstigt nog blir smutsigt och hamna i tvättkorgen eller på golvet. Stora som små gör lika dant men det är som de säger det försvinner, så är det när man är en snäll mamma som plocka efter dem alla.


Idag är det rätt skönt för det är gubben som skall planera maten. Och ofta så hinner jag inte äta innan jag åker så det får bli lite lunch i drick form. Sen är Coca-Cola som är ett måste när man åker man behöver ha den socker kicken annars är nämligen inte jag så glad i cola.


Ha det gott kjamen på er  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards