Bearclaw

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 9 september 2010 13:20

  Nytt inlägg i Hundarnas Dagbok  


------------------------------------------------------------------


  Även nytt under fliken valpar på hemsidan  


www.bearclaw.se



Nospussar  

Av Rosie-Marie & Harry - 9 september 2010 11:22

Solen skiner och ännu en härlig höstdag ute, det som är lite jobbigt är att barnen här hemma tror fortfarande att det är sommar och att man inte behöver ha några kläder på sig. Så när jag tittade ut i deras lekplats så hade de bara underbyxorna på sig och tyckte det var toppen. Även lilltjejen var i bara blöjorna. Men som tur var så klädde de på sig utan att bli sura när jag sa till dem.



Är lite trött på vår ena katt som är 1år hon är jätte go men det hjälper tyvärr inte eftersom hon gör som hon gör. Hon är nämligen varit i de minstas sängar och gjort sina behov först tänkte jag att hon kanske hade blivit instängd för då är det inte lätt. Men så var inte fallet! Nej hon hade kissat i lilltjejens säng och bajsat och i denna säng hade jag lagt vår dotter. Ni ska veta att mitt samvete var inte på topp så det var bara att slänga ut madrassen och ta sängkläderna till tvätten. Inte nog med detta hon hade även gått i lillkillens säng och gjort lika dant så det var bara att fixa rent i hans säng med. Sa till barnen att de skulle stänga dörren till rummet så katten inte kom in men barn är barn så de hade glömt detta och vad gjorde katten jo gå i sonens säng igen och utförde sina behov. Slängde ut katten och sa till barnen att katten inte fick komma in men denna katt är snabb som bara den så i går så var katten inne igen. Och idag när jag skulle bädda sons säng så vad tror denna mmmm katt hade gjort jo skitit i hans säng. Så nu ska katten bort det går inte ha en katt som gör inne och så är det.



Ha det gott, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards