Bearclaw

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 30 augusti 2010 17:00

Nytt inlägg i Hundarnas Dagbok  


Nospussar  

Av Rosie-Marie & Harry - 30 augusti 2010 07:00

Då var det vardag igen och barnen skall till skolan. Vet inte riktigt vad denna helgen har tagit vägen men slut är den. Skulle göra så mycket i går med men inte blev det så inte förstå inte varför men jag skall inte klaga inte utan det var rätt skönt att få en rätt lugn helg eller vad man nu skall säga om den. Hade det blivit som jag hade tänkt mig så hade jag haft fullt upp men så mycket, det som är det trista i det hela är arbetet är ju kvar det är ingen snäll en som har utfört dem inte. Nej då arbetet väntar så gärna på mig förstå inte varför, men så är det.


Det jag skall börja med är att ta mitt kaffe titta på nyheterna och se till att små killarna kommer med bussen och att de ha frukt med sig.


Jag och 7-åringen gjorde hans läxa igår han var så mallig eftersom detta var hans första riktiga läxa från skolan. Och duktig var han också det är så roligt att se hur de växer  . Kommer ihåg när jag satt med mina små flickor med deras läxa men nu är de allt annat än små de har egna familjer en av flickorna har ju även ett eget barn  . Ja tiden har verkligen gått fort.


Nu får jag ta hand om dessa små djur hihi så de kommer med bussen ha en skön måndag, kjamen  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards