Bearclaw

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 29 augusti 2010 09:15

Nytt inlägg i Hundarnas Dagbok  


Nospussar  

Av Rosie-Marie & Harry - 29 augusti 2010 08:30

Tiden bara sprang ifrån en igår skulle göra så mycket men hann så lite enligt mig själv. Man gjorde som man brukade städa fixade tvätten m.m skulle även ha fortsatt städa ute men naturligtvis så började det att regna som bara den. Inte hela dagen men bit vis kom dessa regn skurar som inte var lite utan det regnade på rätt bra.


Så man kunde inte klippa gräset m.m som jag hade tänkt mig får bara hoppas att vädret är bättre i morgon så jag kan få det gjort. Barnen tyckte jag var elak eftersom de var tvungna att städa upp deras saker som de hade spridit ut med vinden. Det kunde väl de göra sen eller en annan dag. Försöka duger ju hihiihi men det lyckades de inte med denna gången.



Gubben var lite överallt han med men jag vet inte om han fick något gjort av det han hade tänkt sig hihi. Det är bara så det kan bli ibland man blir bara trött på sig själv när det inte blir som man vill. Även de stora grabbarna städade ute hos sig så det blev lite mer tvätt i tvätt högen. Som sagt det tar aldrig slut.

Idag får jag hoppas att det blir lite mer av det jag vill och tänkt mig, men man vet aldrig.


Ha det gott, kjamen  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards