Bearclaw

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 22 augusti 2010 19:03

Nytt inlägg i Hundarnas Dagbok


Nospussar  

Av Rosie-Marie & Harry - 22 augusti 2010 12:44

Igår bar mina vägar till Skillingaryd där vi linedance instruktörer hade vårt möte. Jag körde själv denna gången eftersom jag inte visste om jag orkade åka dit. Det är mycket pass här hemma så min sömn är inte så bra. Men jag kom iväg och som vanligt är det lika roligt att träffa alla instruktörerna det är tyvärr så att man träffas bara 2ggr om året och det har blivit på våra möten. Det blev många roliga danser som valdes in i höst med både härlig musik och danser.


Allra helst tycker jag det är så himla roligt att träffa en viss person som jag har känt i många år nu.  Denna tjej har en mycket speciellt plats i mitt hjärta   och tyvärr så träffas jag bara henne på våra möten som vi har. Har varit lite dålig nu på sista tiden att vara ute och dansa men tiden har inte räckt till.


Var inte hemma fören midnatt och man är lite seg idag när även dottern inte ville sova i sin säng hela natten utan vill sova hos mig. Man sover inte så bra med henne bredvid en då har jag svårt att röra mig så när man vakna så är hela kroppen helt borta. Sen vakna jag för varje pip i valplådan och gå och titta vad som händer där och då blir det inte mycket sömn över till att sova på.



Vädret idag är konstigt det är klibbigt och delvis molnigt sen i ena stunden så skiner solen. Det känns lite som åska men det vill inte bryta ut inte. Så idag får det bli en seg dag där man inte gör för mycket utan ta det lite lugnare än vad jag brukar göra.


Ni får ha en skön söndag och va rädda om er, kjamis  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards