Bearclaw

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 6 augusti 2010 10:51

Veckan är redan snart slut det är inte klokt vad tiden springer iväg för en, tycker inte man hinner med allt som man vill göra. Jag har många bollar i luften som jag försöker uträtta men vips så är det kväll och vips så är det morgon igen. Sen helt plötsligt är det fredag och helg ja vad skall man säga tiden räcker inte till för allt som jag vill utföra. Nu är det inte så att jag gråter för att jag inte hinner med ånej men det känns bara ibland lite jobbigt eftersom man börja dagen så fint och tycker att man detta går ju bra, men, men det springer tyvärr inte ifrån en heller.


Skulle baka lite mer i går men så blev det inte det blev bara tvätt och plockning av allt som jag sorterat upp. Ibland förstår jag inte vad allt kommer ifrån utan det finns bara där hihii.


Barnen är ute och leker hela dagarna de kommer bara in när de skall äta eller om de vill ha lite fika. Det är så härligt när man kan gå ut när man vakna och gå in när man skall sova. Och barnen de hittar på allt möjligt att göra ute, de badar cyklar och klättra i träd ja de gör så mycket de bara kan. Men så gjorde en annan också när man var i den åldern, härligt.


Ha nu en skön fredag kjamisar på er  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards