Bearclaw

Direktlänk till inlägg 30 juli 2010

Har haft så ont..

Av Rosie-Marie & Harry - 30 juli 2010 11:24

Igår som jag skulle vara så duktig blev inget alls med. Det började med att jag hade en malande huvudvärk som bara blev värre och värre. Kunde inte röra mig fören jag mådde både ila och huvudet ville gå i tusen bitar. Man var inte så tuff igår så jag fick inget gjort vilket jag blir så arg för eftersom jag har saker som jag vill ha gjort nu inte sen. Men det var bara att inse att jag inte kom upp från soffas utan där blev min plats hela dagen.

Även idag har jag känningar av huvudvärk även idag men jag måste börja göra ordning på det som jag har liggande här. Får vara lite försiktig så den inte ta i som i går.

 


Ha en skön fredag, kjamen  

 
 
Sanna

Sanna

30 juli 2010 12:36

Inte kul att må dåligt du....ta det lugnt idag (motsatsen till vad jag ska) hehe

http://sanna-85.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

30 juli 2010 18:36

Jobbigt att ha ont i knoppen, man orkar inte med något då. Jag hoppas du mår bättre idag.
Ha det gott. kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Ingen bild

Malin Sjölin

30 juli 2010 20:03

Naaaw...
vill du ha massage? bara ring... //

 
Majsan47

Majsan47

30 juli 2010 20:39

Nej fy sjutton för värk:( det är jobbigt som attan, Hoppas det går över snart

http://www.metronbloggen.se/majsan47

 
Maria

Maria

30 juli 2010 21:14

Stackars dig,vet hur det är.Hoppas att du kryar på dig.Kikar in med jämna mellanrum för att se om det kommit några Bernerbarn:)

Kramar till er alla...// Maria

http://ellebackens.bloggplatsen.se

 
gunilla

gunilla

31 juli 2010 00:03

Vad tråkigt att du inte känner dig kry, men hoppas att du slipper huvudvärken nu när det är helg igen.
Jag måste uppdatera vad du skrivit om i sommar tror jag. Jag ska själv bli lite bättre på att skriva på min för jag har massor att berätta nu. Vädret har ju varit så fint dessa två snart passerande månader så man har varit ute och njutit.
Ta det lilla lugna nu och sköt om dig, kramisar från Gunilla.

http://gunibirgit.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards