Bearclaw

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 21 juli 2010 23:47

 

Sov gott nu och vakna pigga och glada  

Kjamisar  

Av Rosie-Marie & Harry - 21 juli 2010 09:42

Igår så kom köpte jag mig ett nytt strykjärn jag kan ju inte fixa vår tvätt utan ett. Är lite knäpp men det bjuder jag er.

Så igår så började jag med detta berg av tvätt inget roligt precis men man har ju inget val, det gör ju inte sig själv. Och fast det är sommar och man knappt inte behöver ha några kläder på sig så går det åt tvätt. Och inte tala om sängkläder som man måste byta mycket oftare än på vintern, det är ju så varmt om nätterna. Men tack och lov för tvättmaskinen.



Vår äldsta dotter kom och cyklande till oss igår det är alltid lika roligt när hon kommer. Barnen blir så glada de vill göra allt med henne de ska cykla leka bada ja allt vill de hinna med när hon är här. Senare sen kom även vår svärson så vi satt och pratade lite om ditt och datt tills de skulle åka hem.

Tack för besöket min gulliga tjej och svärson.  


Vad man skall göra idag då jo det blir att man får fortsätta med tvätten och damma av lite här hemma. Man är knappt inte inne men fy katten vad dammigt det blir ändå. Har även fått 10-åringen till att börja rensa lite i hans rum, han är en liten sparare och han har mycket saker som han vill ha kvar men inte får plats i hans rum. Som tur är så har jag fått honom att plocka undan det och lägga det i en kartong som vi skall ställa undan så länge. Detta gör att han kan få bättre plats i hans skåp och rum.


Ha det gått och sköt om er, kjamen  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards