Bearclaw

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 29 juni 2010 09:22

Det har varit fullt upp här hemma med allt som man kan tänka sig.


Vi har varit bland annat på hundutställningen i Jönköping och vi åkte upp redan på torsdagen och stannade till måndagen. Vi hade tur med vädret det kom lite stänk på lördagen men sedan var vädret bra. Det som jag blev väldigt ledsen över var hur folk bara kunde skita i att plocka upp både hundskit och deras egna skräp. Några av våra barn gick naturligtvis i hudskit och man var inte så glad skall jag säga. Tycker det är så himla dåligt fint skall det vara och visa upp hunden i ringen men att plocka upp efter sin egna hund går inte lika bra mycket dåligt. Jag gick och plockade efter alla våra hundar och andras hundar också och detta gjorde mig skit arg.


Sen har vi varit hemma och plockat med allt som skall göras och det är lite det. Vi har även lovat våra barn att vi skall ha vår 80-årsfest snart det blir lite grillning och att umgås med vår familj det är det viktigaste för oss.


Sen håller jag på med en ny hemsida till Bearclaw och den börjar att bli klar så jag skall ladda upp den snart. Sen är det även lite hemsidor till mitt företag som jag snart är klar med så det är många bollar i luften. Men det är roligt och då är det en avkoppling att sitta lite vid datorn.


Det var lite som har hänt det är visst och sant mer som har hänt här hos oss men det tar jag en annan dag. Ni får ha en skön dag och njut av det underbara vädret som har kommit till oss.


Kjamisar på er ALLA  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards