Bearclaw

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 28 maj 2010 10:09

Fredag och sol ute man ska bara försöka att få lite energi också så man orka göra det jag måste göra.


Igår så var det fullt upp först var vi på barnens gård med de 3minsta och vår mellersta dotter och barnbarn var med. Det var super trevligt och ALLA barnen hade så roligt. Det som däremot var lite trist var att detta var sista gången som det var någon barntimma. Det känns ju inte roligt eftersom jag har haft barn där sen vår äldsta dotter gick där och hon är 23år. Så den sista som fick gå var vår 5-åring. Så det var inte roligt att säga hejdå till fröknarna som har haft hand om våra barn under alla dessa år. Men tusen tack för att ni har funnits till hand för dem ni har gjort en underbart jobb.


Sen var det hem som gällde se till att barnen fick mat i sig sen skulle gubben ta 7-åringen och 10-åringen till bruns kvittret där 7-åringen skulle sjunga. Och jag åkte till 17-åringen skola för att se när de gjorde sin musikal. Och där fick jag sällskap utav vår äldsta dotter. De var så himla duktiga och gjorde musikalen super bra. Även 7-åringen hade varit så duktig när han sjöng.

Sen var det hem som gällde och se till att barnen som skulle till skolan fick komma i säng så de orkade med att komma upp idag.

Idag som sagt har jag som vanligt saker som måste göras ska bara hitta energin hihi

Ha nu en skön fredag kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards