Bearclaw

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 19 maj 2010 09:30

Då var det onsdag och vädret det är så där men det är i alla fall 19grader ute så man slipper att frysa. Igår var det riktigt varmt här nere och länge. Mästaren visade 30grader och när klockan var 19,00 så visade den 20 grader så man kunde inte klaga.


Barnen var ute hela dagen i går jag och dottern sov en stund i soffan jag har nämligen inte varit riktigt frisk. Febern har kommit och gått och jag har haft ont i mina leder inget roligt alls och när det har varit så länge som jag har haft det så är man rätt trött på att känna sig hängig.


Vi håller på med lite allt möjligt bland annat så vi får det fint nu till sommaren här hemma. Eftersom jag har en man som har varit en samlare så är det lite smått här och där, men han är mycket bättre nu vilket är så skönt. Så det ska bli lite resning av tomten denna veckan så man kan börja planera lite hur man ska ha det.


Vår 5-åring skall till sin mormor idag och vi skall köra honom dit. Så man kan säga att han längtar jätte mycket tills vi ska köra.


Gjorde rabarberkräm i går och det blev ett stort lass men nu när små killarna ville ha lite var det helt slut så det var bara att göra lite till. Som tur är så tar det inte så lång tid när det blir klart det som är lite jobbigt är att det är ju så varmt. Så nu står det för svalning så de kan äta.


Ni får ha en super bra dag  


P.s Tusen tack min mellersta dotter/svärson och barnbarn för eran fina present   som jag och gubben har fått i vår 80-årspresent TACK!!

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards