Bearclaw

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 31 mars 2010 12:22

Tyvärr så hinner jag inte med att var ute på nätet så mycket ett tag fram över. Har rätt mycket som vi måste göra och ta i tu med. Men jag lovar att jag skall titta in lite då och då hos er för jag vill ju naturligtvis kolla in mina kära bloggvänner. Fast jag hinner inte skriva så mycket själv på min blogg det kan hända att det blir någon hälsning någon gång då och då.


Det är ju det man ska hinna med så mycket just nu och det måste bli klart så man kan börja andas ut sedan.

Jag har haft kursavslutning i Emmaboda det är alltid lika tråkigt när man ska sluta för terminen. Och dessa dansare är ett sådant härligt gäng som gör att det är så roligt att åka dit. Men som tur är så har jag Nybro kvar så än så länge så får jag träffa det andra goa gänget.


Ha nu en underbar påsk och sköt om er så mycket, kjamen  



Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards