Bearclaw

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 10 mars 2010 19:45

 

  

Av Rosie-Marie & Harry - 10 mars 2010 11:45

Jag vet att jag har skrivit om detta någon gång innan men jag blir inte klokare för det. Har så svårt att förstå varför folk springer runt och prata skit om andra människor. Sen prata de med en som ingenting har hänt men tror inte att de kan säga det till personerna det gäller. Nej skulle man ställa de mot väggen så har de inte sagt någonting alls.


Jag själv gillar inte alla människor men jag umgås inte med dem heller. Däremot kan jag säga hej om jag skulle möta dem för jag tycker att man skall vara oförskämd (jag är inte sådan som person i alla fall).


Men detta falska skit som folk springer runt med och ofta så är det ju inte hela sanningen so kommer fram. Eftersom det har sprungit från den ena till den andra så har det lagts till en del och dragit ifrån. Och att bland annat vuxna människor gör detta det förstår jag inte. Att de kan tycka ila om människor som de inte ens har träffats innan utan man har hört en del om personerna. Fy fan vad långt att hålla på så.


För är det något man tycker så kommer man till de personerna som det berör och inte alla andra, sen vågar man inte säga något till dem som man snacka skit om.


Det är så många människor som springer runt och prata sin skit om andra, sen vågar de inte säga något till de som man prata om. Eller så säger man jag vill vara vän med alla vilken vän är man om man går runt och prata skit om dem???


Förstår inte hur folk har tid och ork att prata ila om andra personer själv har jag fullt upp med det jag har och ska ha runt mig.


Ha en skön dag, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards