Bearclaw

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 3 mars 2010 16:16

  Nu längtar jag verkligen efter vår underbara vår.

Kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 3 mars 2010 08:32

Hade kurs igår och det gick bra de fick lära sig lite nya danser alla grupperna.

Pratade även med en mycket kär vän igår hon är som en dotter för mig hihi. Men jag fick redan på att hon är rätt nära mig och har inte kommit och hälsat på mig. Sa det till henne att det skulle kosta henne dyrt eftersom hon inte har varit på besök. Det är än mycket go tjej som har verkligen en livs gnista som heter duga. Hon är super duktig på när det gäller dans hon både kan lära ut bra och dansa bra. Så en stor BAMSE kjamen till dig min vän.  


 Och några av mina dansare i Emmaboda pratade lite om hur samhället är. Vi alla tyckte det är hemskt att folk inte lita på sina egna instinkter i ställer för att läsa böcker om dem. Te.x när man väntar barn och har fått barn. Jag har aldrig förlitat mig på böcker utan litat på mina egna instinkter i stället, vilket har fungerat super bra. Tycker att fler ska lita lite mer på sig själva så kommer fler saker att lösa sig än om de förlita sig på böcker. Jag har alltid gjort det som jag har mått bra av har jobbat in i det sista när jag har väntat barn. Ser inte det som en sjukdom visst och sant kan man få lite ont men det som skrämmer mig mest är att det är så många som så kallat blir sjuka när de väntar barn.


Nu får ni ta er i kragen tjejer och lita på er själva och vill man veta något så det bästa är att prata med någon äldre de har mer att råda än en bok.


Ha det gott kjamen  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards