Bearclaw

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 16 februari 2010 11:50

 

Kjamisar

Av Rosie-Marie & Harry - 16 februari 2010 09:35

Tisdag och idag har jag kurs i Emmaboda och Nybro det kommer att bli en ny dans för dem i Emmaboda. Nybro ja vi får se hur det går på kursen om det blir någon eller om vi bara ha lite repetition. Det blir ingen barntimma idag barnen är lite sega idag så det är lika bra att vara hemma annars blir det bara gnälligt där. Men då kan jag kolla över min kurs och se vad det blir för dans m.m skulle ha gjort det i går men det blev inte alls som jag hade tänkt mig. Så det är ju på så sätt bra att vi är hemma idag.


Skulle även tagit hand om tvätten vilket jag inte heller hann med men det får jag fixa med i morgon. Ska ta en runda med dammsugaren annars hinner jag inte med det heller på tisdagarna eftersom jag knappt inte är hemma. Men det gäller 1dag i veckan så då spelar det ingen roll hade aldrig gjort det som det hade varit flera dagar. Men 1-2 dagar går super bra men det är ju bara tisdagarna som hela dagen går bort.


Barnen som är hemma sitter och titta på film och är sega och tycker om att bara ta det lugnt. Det är lite gnabb mellan dem och ibland så är det bara lite och ibland mycket. Vad kan man säga denna syskonkärlek hihi.


Ha det så gott nu och ta hand om er, kjamen    

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards