Bearclaw

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 13 februari 2010 18:35

 

Ger er en ängel och blomma  

Av Rosie-Marie & Harry - 13 februari 2010 15:17

Idag har vädret varit rätt bra det har små snöat men solen har kommit fram det har varit 10+ ute. Så man ska ju inte klaga inte barnen har också varit ute och lekt en stund. Jag har fixat med denna tråkiga tvätt som blir hela tiden. Och allt annat som man bara gör om dagarna. Just nu så lagar jag mat det blir file till middag vet inte riktigt vad jag skall ha till men det brukar lösa sig mor slutet. Det blir i alla fall grönsaker till och lite sallad.


En av de stora sönerna städar i sin stuga det kan behövas när de inte gör så mycket underveckan som de går i skolan. Även den andre skulle ta en runda med städningen men jag tror han gör det i morgon.


I går så åt vi tacos är lite trött på den maten men barnen ville ha det så det fick bli så. Däremot blev det ingen film kväll de ville spela dator med varandra i stället. Så de lanade med varnadra och det är ju stort eftersom deras storebröder gör det och det är något som de hör mycket. Och de kan sitta där i timmar om man inte bryter av dem ibland.


Annars är det rätt lugnt jag håller på att plannera lite vad jag skall göra i mitt liv och vad man ska bli när man blir stor. Och jag har många planer i mitt liv så nu som jag har sagt vid flera tillfällen så håller jag på med eget företag.  Vad jag skall göra det återkommer jag med när allt är klart.


Ha nu en underbar trevlig lördag, kjamisar  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards