Bearclaw

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 27 januari 2010 11:42

Hej mina bloggvänner  



Min dator fungera inte så det har varit lite svårt att vara ute u bloggen. Men jag lova att jag kommer att hoppa in till er och titta vad som har hänt. Och jag lova jag läser eran blogg hihi. Det är lite jobbigt att sitta vid datorn har just nu min mans dator och den är lite svårt att sitta vid hans dator.

Har jag tur så får han ihop den idag men man vet inte eftersom den var klar igår men sen hände något med den. Och strax innan min kurs så blev hela datorn svart.  det blev ju inga glada miner för det var ju min  dator med heka min kurs på.

Men min man var naturligtvis var snäll och jag fick låna hans, men all min musik var ju inte på denna datorn. Det var bara att säga till mina kursdeltagare hur det var och det gick jätte bra ändå. Så tack mina kära kursdeltagare  


Ha en bra dag kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards