Bearclaw

Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

kvällen:

Av Rosie-Marie & Harry - 24 januari 2010 23:18

Då skall jag gå och lägga mig det har varit en lång dag.

Har inte årkat så mycket så tyvärr så blev det inga semlor.

Tror sömn bristen har tagit ut sin rätt. det har varit rått många nätter då sömnen inte har varit den bästa. Sen gjorde det inet bättre när jag kom i säng runt 03.00 i natt. och fick vakna igen runt07.00 det är så när man har barn hihi.


Men ni får sova så gott och va nu rädda om er, kjamisar    

 
 
kurrelina

kurrelina

25 januari 2010 11:07

Kan tro du blir trött ibland, du har ju ganska många järn i elden med din stora familj.
Hoppas du sovit gott och får en bra dag
kramis

http://kurrelina.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

25 januari 2010 15:20

Nej du, inte ens jag klarar mig på 4 timmars sömn. Hoppas du fick sova fler timmar i natt..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

25 januari 2010 23:45

Inte konstigt att du är trött. Du far runt som en duracell kanin både dagar och nätter. Jag hoppas du får en god natts sömn och att du får en lång sovmorgon.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
charlotte

charlotte

26 januari 2010 10:38

Nu sa du något semlor, jag skulle testa ett recept. Hoppas allt är väl i din hörna av världen. Jag ska sätta lite fart på mig, fastnade här för att jag är ensam hemma. Så skönt att skriv i lugn och ro. ´Ha en fin dag!

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

26 januari 2010 18:34

Hej!!
Hoppas du kommit i kapp med din sömn
Semlor hinns med vid ett annat tillfälle.
Var rädd om dig
Kram
Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Maria &Gänget på Ellebäckens

Maria &Gänget på Ellebäckens

27 januari 2010 07:55

Nu är jag allt lite orolig.Vad håller du hus,antingen data trubbel eller har du gått i ide tills våren kommer.(fniss)
Men ,men tittar in med jämna mellanrum,för att se hur ni har det.

Kram Kram Maria

http://ellebacken.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards