Bearclaw

Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

Är lite trött

Av Rosie-Marie & Harry - 24 januari 2010 14:12

Var hemma runt 02,20 efter att ha varit och dansa det som var lite trist var att min nacke gjorde så kattens ont. Det var lite jobbigt att dansa när det gjorde ont, men jag hade det super trevligt. Man träffade dessa underbara människor som jag gillar så mycket, tyvärr så träffas man inte så ofta fast man får ta vara på det destumera när man ses. Hade även trevligt resesällskap vi pratar som vanligt om allt från himmel till jord.


Väl hemma så talade hundarna om att det var någon som kom så man fick vara snabb och tala om att det bara var jag som kom. Satt uppe en liten stund så man fick varva ner lite sen blev det sängen.


Men barnen de vaknade tidigt så det var bara att stiga upp men min man var snäll och lät mig vila lite. Men jag kan ju inte säga att jag är pigg inte utan känner mig rätt seg och nacken den gör ju inte bättre idag.


Vad man skall göra idag vet jag inte men jag har lovat mina barn och gubben semlor så det blir att jag får baka lite bullar och göra semlor till dem. Men det tackar jag ju jag inte nej till för det gillar jag med.


Ha en bra söndag, kjamen

 
 
Ann

Ann

24 januari 2010 18:38

Hejsan!
Hoppas semlorna blev bra,det är så gott med semlor.
Kram Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
marie

marie

24 januari 2010 22:50

Låter som du haft en toppenhelg!! Kul med dans,
Blev det några semlor i dag?
Kram o godnatt

http://www.mariekjerulf.blogg.se

 
Sussa

Sussa

25 januari 2010 09:58

Hoppas nackvärken går över! INGET kul att ha ont.

En försiktigt kram!

http://sussasvovvar.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

25 januari 2010 15:19

Oj så sent du kom hem, förstår att du är trött då..

Ja, det gäller att få tyst på vovvarna fort för börjar dom brukar det vara svårt att få dom att sluta.. Kanske inte det skojigaste för dom andra i familjen att blir väckt av hihi

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

25 januari 2010 23:43

Jag hoppas du har haft roligt med dina vänner. mMn tråkigt att du har ont i nacken. Du får ha ngt varmt runt nacken så kanske värken lättar lite.
Semlor mums...
kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards