Bearclaw

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 24 januari 2010 23:18

Då skall jag gå och lägga mig det har varit en lång dag.

Har inte årkat så mycket så tyvärr så blev det inga semlor.

Tror sömn bristen har tagit ut sin rätt. det har varit rått många nätter då sömnen inte har varit den bästa. Sen gjorde det inet bättre när jag kom i säng runt 03.00 i natt. och fick vakna igen runt07.00 det är så när man har barn hihi.


Men ni får sova så gott och va nu rädda om er, kjamisar    

Av Rosie-Marie & Harry - 24 januari 2010 14:12

Var hemma runt 02,20 efter att ha varit och dansa det som var lite trist var att min nacke gjorde så kattens ont. Det var lite jobbigt att dansa när det gjorde ont, men jag hade det super trevligt. Man träffade dessa underbara människor som jag gillar så mycket, tyvärr så träffas man inte så ofta fast man får ta vara på det destumera när man ses. Hade även trevligt resesällskap vi pratar som vanligt om allt från himmel till jord.


Väl hemma så talade hundarna om att det var någon som kom så man fick vara snabb och tala om att det bara var jag som kom. Satt uppe en liten stund så man fick varva ner lite sen blev det sängen.


Men barnen de vaknade tidigt så det var bara att stiga upp men min man var snäll och lät mig vila lite. Men jag kan ju inte säga att jag är pigg inte utan känner mig rätt seg och nacken den gör ju inte bättre idag.


Vad man skall göra idag vet jag inte men jag har lovat mina barn och gubben semlor så det blir att jag får baka lite bullar och göra semlor till dem. Men det tackar jag ju jag inte nej till för det gillar jag med.


Ha en bra söndag, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards