Bearclaw

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 22 januari 2010 22:56

Nu ska jag snart gå och lägga mig.


En vän ringde och sa att vi skulle i väg i morgon fast vi båda har trott att det är nästan vecka vi skulle ha åkt iväg. Men det var bara att ställa in sig att resan blir i morgon i stället.

Vi ska åka och dansa i Sävsjö och det ska blir så roligt för när vi var på mötet med alliansen så kom inte ett par dansare och nu vet jag att de är där. Det är visa personer som står lite närmare mitt hjärta inget jag kan göra något åt. Tycker de andra är trevliga de med, dessa personerna har varit med så länge de med.


Ni får ta vara på er och sitt inte uppe för länge

Av Rosie-Marie & Harry - 22 januari 2010 17:49

 

Idag skall jag njuta av god mat och min familj  

Just nu sitter vi och väntar att maten skall bli klar.

Det blir kyckling i lergryta och ris till och sallad.

Stora kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 22 januari 2010 09:13

Fredag och vädret ja vad skall man säga om det, lite grått ute och temperaturen ligger runt -0 just nu.

Alla barn som ska vara i skolan är det just nu de andra barnen ja de leker och bråkar om vart annat. Men för tillfället så är de vänner och leker i 4-åringens rum. Nu har jag gjort en del av mina måsten och har golvet kvar att fixa.


Igår så fick vi delarna från den gamla stugan på plats nu skall det bara isoleras om och fixas till lite. De skulle börja med hallen så sonen får in sin garderob. Så han kan få lite ordning på sina kläder. Så sonen och pappan skall fixa detta i helgen ska verkligen bli så skönt.


Nu är det bara den andra sonens stugbit som är kvar men han skall inte göra något fören snön har tinat bort. Han ska inte öppna upp hans tak fören då man vill ju inte ha in fukten i taket. Det skall bli så bra som möjligt så det får bli när allt har torkat upp.


Igår så hade vi besök av vår dotter och barnbarn men även senare på eftermiddagen så kom vår äldsta dotter och svärson. Det var inte dåligt att få besök av dem båda på samma dag. Men tusen tack för besöket!


Nu får jag ta hand om allt, så sköt om er och stora kjamen på er.

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards