Bearclaw

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 21 januari 2010 22:33

 

Se nu till att ni sover riktigt skönt.

Så ni orkar med ännu en dag mad allt som ni nu skall göras.

Sov Gott  

Av Rosie-Marie & Harry - 21 januari 2010 14:00

Nytt inlägg i Hundarnas Dagbok   


 

Nospussar på er  

Av Rosie-Marie & Harry - 21 januari 2010 12:56

Ibland så är man bara så tråkig eller i alla fall enformig. Jag gillar att inte ha få många måsten men ändå så blir det gärna så att måsten kommer på min lista hihihi. Man stiger upp fixa med barn och djuren när de barn som ska till skolan har åkt så gör man det man gör varje dag. Man damsuger och torka golv se till att barnen som är hemma får något att äta m.m Och ni ska veta att jag verkligen försöker att ändra mina rutiner för ibland skulle det vara så härligt att kunna göra något annat. Men det slutar alltid att man gör det man gör varje dag. Sen finns det ju saker som man så kallad måste göra fast det hade varit så skönt att kunna byta ut lite. Hihi


Idag fick vi besök av dottern, barnbarnet och en vän till dottern. Så jag fixade ordning en paj så vi kunde ha till fikan. Vi satt och pratade lite om allt från himmel till jord det var jätte trevligt. Och vårt barnbarn är en söt liten tjej och så vaken på allt som händer runt henne. Ja tiden går fort det var inte så länge sen som jag höll henne hand när hon skulle ha hennes lilla dotter. Var där inne den första tiden sin kom sambon och byte av mig så han fick vara med när deras dotter föddes. Nu fyller barnbarnet snart 1år. Tack för besöket!!  


Jag skall göra lite med mitt företag har lite som måste fixas innan det kan bli klart. Vill inte tala om för mycket för er än men som jag har sagt en gång innan ni ska få veta vad som jag kommer att göra när jag blir stor.


Ha en skön dag och ta vara på er, kjamisar  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards