Bearclaw

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 19 januari 2010 23:45

 

Nej nu får jag ta min kudde och gå och lägga mig.

Kanske så få man sova lite gott i natt.

Kjamen  

Av Rosie-Marie & Harry - 19 januari 2010 20:28

Idag började barnen på barntimman och innan vi skulle åka dit så tog jag mig en dusch. Det är visst och sant inget särskilt med, men denna duschningen blev över vad man hade tänkt en skön dusch hihi. Barnen var färdig klädda och jag skulle bara hoppa in i duschen vilket jag gjorde precis när jag skulle skölja ut schampot  då kom det inget mer vatten skrek som en galning på min man, då kom 3-åringen och talade om att pappa var ute. På med morgonrocken och sprang ner och ropade in honom. Och han var ju snäll och fixade till vattnet till mig med precis när jag hade sköljt ut schampot och tagit balsam och tvålat in mig, vad händer då jo vattnet sluttade igen. Gubben gick och fixade till problemet med fy katten vad jag frös ingen trevlig känsla när man bara ville ta en snabb varm dusch. Men till slut så lyckades jag i alla fall duscha klart vilket var skönt men vi kom ju naturligtvis lite sent. Så är det när man vill ta en varm dusch.


När vi kom hem från barntimman så la jag dottern och började förbereda min kurs som jag har. Min mamma kom för hon skulle hämta 3-åringen som skulle vara hos henne, så han hade packat sin väska och väntade på henne. Tillslut så kom hon och ni ska veta att det var en lite kille som blev glad. Jag själv packe ordning och körde till min kurs. Lärde dem en ny dans vilket gick super bra i båda grupperna. De är jätte duktiga fast de inte tycker det ibland. Eftersom jag inte har börjat min kurs i Nybro så åkte jag hem. Och fick god mat som sonen hade gjort.


Lite vad jag har gjort, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards