Bearclaw

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 15 januari 2010 21:46

En dator som inte är redo för min användning än och jag har hur mycket som helst att fixa. Hoppas den blir klar snart för jag saknar att sitta vid den. Och jag har så mycket papper som måstes fixas så allt är där det skall vara.


Hoppas ni har en bättre dator än jag hihi  


kjamen  

Av Rosie-Marie & Harry - 15 januari 2010 16:35

 


Då är snart kväll och många av er är på väg hem från jobben.

Jag hoppas ni får en skön fredag, kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 15 januari 2010 13:47

Nytt inlägg i Hundarnas Dagbok   


 


Nospussar på er  

Av Rosie-Marie & Harry - 15 januari 2010 12:53

Fredag och vad ska man säga min sömn är inte som den ska vara haren dotter som har fått för sig att vakna när jag går och lägger mig. Tror nu inte att hon somna bara för hon får komma till våran säng. Nej så enkelt är det inte nej då ligger hon där och vrider och vänder sig och det tar ett tag så får jag lägga henne i sin säng och då går det bra att ligga kvar. Sen har jag haft de andra barnen som inte heller vill somna. Ja så min sömn blir inte vad den kanske skulle vara, sen ska man ju upp på morgonen och ta hand om resten av familjen. Men man får sova när man blir gammal kan man ju hoppas på hihii


Min dator är fortfarande under behandling jag hoppas att den ska bli klar idag, man får leva på hoppet. Jag blev tvungen att städa ut mina lådor det var ju inget som jag hade planerat men den ena sonen råkade hälla ut välling så det rann in i alla lådorna. Så det var ju inte så mycket att göra utan att göra rent i dem. Nu fick man ju det gjort hihi.


Just nu ligger dottern och sover och pojkarna som är hemma leker då passade jag på att hoppa in och skriva lite. Jag hoppas verkligen att ni får en härlig dag, stora kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards