Bearclaw

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 14 januari 2010 14:13

Min dator är inte klar än det tar sin lilla tid. Gubben håller på att göra en kopia av min dator till en annan hårddisk. Det har tagit än så länge 2 1/5 dagar så jag hopps verkligen den ska bli klar snart. Jag jobbar mycket från just min dator där har jag så kallat allt som jag behöver att ha. Så det ska bli så skönt när allt fungera igen som den ska göra utan att allt bara stängs av eller hänger sig. Man får ju ha lite tåla mod fast jag inte har lust   hihii.


Vad som händer annars i vår stora familj. Skolorna har ju börjat och barnen har sakta kommit i säng i vettig tid. Vilket är ett måste när de går upp tidigt på morgonen. Nästa vecka börjar även barntimman vilket ska bli jätte roligt. Idag har jag tvättat lite och börjat sakta städa bort julen tar ett rum i taget. Man hinner inte med så mycket eftersom det är barnen som vill ha sin tid och djuren. Men för mig gör det inget eftersom jag älskar tomtar och stjärnorna.


Nu ska jag fixa lite mat till barnen vet däremot inte riktigt vad jag ska ha till mat men det bruka komma när man väl kommer till köket.


Ha nu en super skön dag, kjamisar  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards