Bearclaw

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 10 januari 2010 22:03

 

Sov Gott mina kära bloggvänner  

Kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 10 januari 2010 16:52

Jag vill säga ett jätte stort GRATTIS till min vän som har väntat så länge med att kunna få barn   som äntligen är väntan över och de ska ha barn i Augusti

 

GRATTIS MIN KÄRA VÄN

Du kommer att bli en bra mamma


Stora kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 10 januari 2010 12:18

Resan hem gick bra och vi pratade om allt från himmel till jord. Och det var trevligt att träffa en person som man inte känner och att man ändå kan åka tillsammans utan problem. Men vi hade super trevligt alltid lika roligt att träffa alla andra som dansa. För det är så ofta att man bara ses på just våra möten. Och dansa fick man också göra och god mat fick vi vad mer kan man önska sig;)


Gubben var hemma i går och tog hand om barnen de hade även besökt vår äldsta dotter. Och de hade haft trevligt. Tyvärr så hade 4-åringen fått växt värk så han hade lite ont så han knappt inte kunde gå mellan varven. Men idag är det mycket bättre och det gör inte lika ont.


Skolorna börjar i morgon det ska bli skönt måste jag säga, att komma i ordning med tider m.m Det blir ju gärna så när de är lediga att de kan få vara uppe lite längre. Så man får väl skylla sig själv lite med hihi. Så idag blir det att barnen få komma i säng i tid så de orka med skolan och att gå upp tidigt.


Ha en skön söndag, kjamisar

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards