Bearclaw

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 5 januari 2010 13:36

Jag tycker det är roligt att det har kommit igång att prata lite på hundensg bloggforum  . Men hoppas verkligen att det kommer fler som kommer in och tycker till lite. Det är alltid skönt att ha ett ställe där man kan prata lite få fram lite årsikter på saker och ting. Så gör som några av oss redan har gjort tyck till ni med.


PRATA HUND   

Av Rosie-Marie & Harry - 5 januari 2010 10:28

Tisdag och det är rätt grått ute idag med såg på nyheterna och de har lovat in mer snö här nere. Nästa gång kanske man ska vara tyst om att man vill ha snö hihihi.

Men jag hoppas inte att det blir så kallt ute så barnen vill vara ute och leka. För när det har varit mer än -5minus är det inte skönt att vara ute här luften är fuktig så man fryser verkligen.


10-åringen och 4-åringen sitter uppe och spelar lite data de 2minsta är hos mig vid köksbordet och greja lite med allt möjligt. Gubben var tvungen att åka och handla lite mjölk eftersom det är helt slut. Nu väntar de bara så de kan få lite frallor orkade inte att baka frallor idag annars gör jag det mer än gärna.


Ska fortsätta med tvätten så kanske det blir en lite mindre hög än den som är nu. Men denna gången ser jag verkligen ett slut och det är helt underbart. Har en överfull tvätt korg som jag ska stryka och lägga in kläderna där de skall vara. Sen är det bara fortsätta fylla den igen.


Nu får ni ha en skön dag, kjamen  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards