Bearclaw

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 2 januari 2010 23:30

 

Ni får sova så gott   


Sov Gott Nu och Dröm Sött  

Av Rosie-Marie & Harry - 2 januari 2010 17:42

Jag vet att jag är lite tjatig men gå gärna in på hundensG hemsida.

Det finns även ett nytt bloggforum där man kan fråga/får svar m.m

Har ni valpar så får ni gärna vara med det är bara att maila webbmastern.


Men gå gärna in och rota runt lite  


HUNDENSG HEMSIDA


  

Av Rosie-Marie & Harry - 2 januari 2010 14:42

Nu går tvättmaskinen på högvarv. Har tvättat 7 maskiner tvätt och då har vi en tvätt maskin som är på 9kg. Och jag är långt ifrån klar med tvätten det fanken att det skall behöva bli så mycket tvätt bara för man inte kan tvätta riktigt. Men tack och lov så kan jag det nu så man får ligga i för att få det klart.


Såg på teven att familjen annorlunda skulle börja igen, det är familjer som har många barn den ena familjen hade lika många barn som vi 9st. Själv tycker jag inte att det är något märkligt med många barn. Och i dagens läge så kan familjerna vara rätt stora på grund av att man skilt sig och träffat en ny och båda har barn sen innan. Då blir det många barn som lever ihop. Jag tittade inte ens på det föra gången det visade programmet. Men det finns ju alltid folk som tycker detta är trevligt att se.

Själv lever jag i en stor familj och tycker inte livet är så konstigt. Visst har man fått höra ett och annat men det bryr jag mig inte ett dugg om. Har de inget annat än att göra än att vara avundsjuk på oss bara för vi har ett gäng barn. Då kan vi verkligen bjuda på detta. Vi älskar våra barn och vi skulle inte vilja ha mindre av familj.


Nej nu kallar plikten igen (tvätten) Ha nu en bra dag, kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 2 januari 2010 06:30

Då var det morgon och tro inte att barnen här hemma vet när de har varit uppe länge och ska sova. Ånej de är uppe med tuppen  dottern brukar kasta ut sina saker ur sin säng när hon vaknar bara för att man ska stiga upp. Sen spelar det ingen roll hur trötta de än är. och då är de trötta och lite gnälliga under dagen. Även i går så kom de i säng sent hur mycket vi än försökte att få dem i säng i tid så blev det inte så. Men det får ju vi naturligtvis skylla oss själva.


Igår kom båda sönerna hem efter att ha firat nyår ihop med sina vänner. Det är alltid lika skönt när alla barnen är hemma igen.


Gubben fick även igång vår tvättmaskin vilket kändes toppen, så nu ska det tvättas som bara den har lite mer innan jag kommer i kapp mig.

Ska ta och städa bort julgranen tror jag den börja nämligen barra så in i katten. Och tal om katter så leker katterna i granen så det barrar ju inte mindre precis. Om den åker ut beror lite på om jag orka. Annars är det som vanligt man ska städa och dona får att hålla allt som det ska.


Nu skall jag ta mig en kopp kaffe så ni får ha det så gott, stora kjamen till er

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards