Bearclaw

Alla inlägg under december 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 1 december 2009 19:59

Sitter här och skriver lite om ja vet inte vad jag skall skriva.m.m.m

 

Kan skriva lite om kursen idag.

Det var som sagt kursavslutning i Emmaboda vi dansade lite till

jullåtar. Sen bjöd vi dem på fika min gubbe fixade fram stolar och plockade fram tårtan som han hade varit och köpt. Hade även med oss vår 6-åring som var en riktig mallig kille som hjälpte till med allt.

Jag hade även gjort presenter till dem de fick ljushållare med ljus i som jag ahde målat till dem. Och jag fick också present av dem.

En jätte fin tomte med lite ris i super fin så tusen tack,

Sen fick jag ett present kort där jag kan gå och köpa mig en blomma, 

säger även tusen tack till er.


Jag kommer verkligen saknar er av hela mitt hjärta ni är ett härligt gäng.

Det ska blir så roligt att se er efter jul.


Va nu rädda om er och glöm inte danserna ni kan dansa dem runt granen  

Kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 1 december 2009 09:06

Idag var jag inte uppe så tidigt men var vaken redan 05.30 men orkade inte sätta mig vid datorn. Igår så var vi på Ullared ihop med vår äldsta dotter hon ville så gärna åka dit och det va roligt att kunna göra något ihop med henne. Så vi bestämde oss att åka upp till Ullared själv är jag inte så glad i detta ställe. Tycker att folk är riktigt elaka mot varandra de kör på varandra riktigt oförskämda tycker jag att många är. Hade folk kunnat visa lite mer hänsyn mot andra så hade det varit mycket trevligare att åka dit. Men vi hade super trevligt i alla fall.


Dottern hade så roligt åt mig eftersom jag blev rätt kissignödig tyvärr så håller jag mig rätt länge och det kan ta lång tid innan jag blir riktigt nödig. Och när vi sitter i bilen på väg upp så blev jag super kissignödig det var knappt jag kunde hålla mig. Men vi körde igenom ett litet samhälle och då sa jag att min gubbe kunde stanna och både dottern och gubben tyckte inte jag var klok eftersom alla började att åka till jobbet. Och dottern bara skrattade åt sin mamma men det går inte att förklara men det är sällan jag är så kissignödig och då behöver jag springa på toa nu inte sen. Men gubben stannade till slut och jag fick kissa hihihi.


Det var super trevligt att få umgås med dottern en hel dag så tusen tack mitt hjärta.


Idag har jag kursavslutning i Emmaboda på de båda kurserna så jag skall börja fixa till deras presenter som de skall få utav mig. Skall även fixa diplom till nybörjar kursen så de får ett sådant eftersom det är första gången för dem. Men de ska få en present ändå. Det ska bli trevligt att få träffa dem alla igen och de som är ännu trevligare är att de vill fortsätta att dansa till våren.


Ha en skön dag mina vänner och jag kommer att titta in till er i kväll, kjamen  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards