Bearclaw

Alla inlägg under november 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 12 november 2009 16:01

Jag håller på att leta lite mysiga bilder som jag ska måla i sonens rum.

Detta är en bild som jag ska ha i hans rum

Nalle Phu och Tiger  

Jag bara älskar Nalle Phu och Sjumilaskogens gängSkrattande

Av Rosie-Marie & Harry - 12 november 2009 15:41

Nu är jag så himla duktig så det får nog bli en gulstjärna i kanten hihihi.

Nu är hela nedervåningen dammsugit och det är så skönt ska släpa upp dammsugaren på övervåningen senare sen. Måste även torka av golven i teverummet och köket.


Har även börjat med maten vad ska man säga hihi vet inte riktigt vad jag har hittat denna energi men jag är nöjd men det jag har gjort. Även gubben har varit duktig han har varit ute i sonens rum och plockat ur och börjat att plocka ner det som är på väggarna. Så han kan få en halv guldstjärna hihihi.


Barnen ja de har kunnat vara ute en runda idag vilket har varit super bra då blir de trötta i kväll. Så idag har de inte varit så bråkiga.


Ha det gott, kjamenSkrattande

Av Rosie-Marie & Harry - 12 november 2009 14:01

Nytt in lägg på Hundarnas Dagbok Skrattande


Nospussar på erTungan ute

 

Av Rosie-Marie & Harry - 12 november 2009 13:22

Idag har jag varit super duktig tycker jag hihi. Har städat hela stora rummet och det var mycket överallt, vi har haft det som ett uppställningsrum vilket gör mig så arg. Men det har bara blivit så även jag har gjort så också, så man kan inte skylla på någon. Men nu har jag blockat bort kläderna som vi fick hem från branden sen blev att damma har även dammsugit och torkat golvet. Det är ett stort rum detta innebär att det finns många ställen att lägga saker på (suck) men nu är det klart.


Det ända är att jag måste torka av golvet en gång till det var rätt skitigt. Vi har ju våra hanar där inne och vädret har ju inte varit det bästa så de har dragit in rätt mycket skit som sitter in grott i golvet.


Nu är det bara hallen som jag måste fixa har ju lagt allt där ute, för när jag städa så flyttar jag saker från det ena rummet till det andra. Men när jag är klar då är allt bort plockat från alla rummen.  Måste även tvätta lite har blivit rätt mycket nu eftersom jag har varit lite lat. Men, men det går ju av sig själv vilket är super tur. Tänk om man var tvungen att tvätta allt för hand, då hade barnen inte fått byta kläder lika ofta hahah.


Ha det så gott nu mina kära blogg vänner, kjamenSkrattande

Av Rosie-Marie & Harry - 11 november 2009 19:52

Inlägget nedan för gå in och va med på denna tävling som

Mita har du kanske har turSkrattande


Kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 11 november 2009 15:27

Det är så att Mita håller en tävling på hennes blogg.

Det gäller en miniweekend.

Gå in på hennes blogg och läs mer om denna tävling.

Passa på för på fredag så väljer hon vinnaren.


MITAS TÄVLINGSkrattande


Lycka till!

Av Rosie-Marie & Harry - 11 november 2009 15:21

Idag är jag bara så seg vill inte komma igång utan känner mig slö.

Det är inget roligt med småbarn här hemma ska ni veta.

Och jag tror de känner på sig att jag inte är som jag bruka för de bråka och tjabba med varandra mer än vanligt.

Men orken är bara borta och verka inte vilja komma tillbaka.

Denna bild kanske pigga upp någonSkrattande

 

Vatten och är vackert och det blå ja det är som man kunde vilja drömma sig bort en stund.


Sköt om er, kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 11 november 2009 11:39

Nytt inlägg i Hundarnas Dagbok Skrattande


Nospussar på erTungan ute


 

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards