Bearclaw

Alla inlägg under november 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 7 november 2009 12:50

Härom dagen när dottern badade så fick hon lite sällskap, men katten ville inte bada bara nyfiken.

Mimmi och dottern  

Mimmi är riktigt nyfiken på vad som är där inne, även fia bruka komma in och titta.

Men denna gång så gjorde hon inte det.


Kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 7 november 2009 11:48

Nytt inlägg i Hundarnas Dagbok Skrattande


Nospussar på erTungan ute


 

Av Rosie-Marie & Harry - 7 november 2009 11:12

Då var det redan lördag och barnen är ute och leker vädret är ju inte jätte fint men de kan vara ute. Frisk luft är toppen och det är skönt att de kan vara ute lite stund i alla fall.


Gubben är och låna en torktumlare efter vi inte har någon än och jag har lite kläder som måstes bli torra redan idag. Vi hade jätte tur som fick låna en som inte används just nu så det tackar vi för.


Gubben skall även bygga lite på sonens rum så det kan bli klart och även den stora sonen ska fixa sin stuga. Han vill ju flytta in och det förstår jag att det måste bli skönt även för honom. Det kommer bli toppen för de båda pojkarna när det väl bli klart. Ja för mig med så jag kan få lite ordning på vår tomt. Just nu är det lite stökigt vilket stör mig mycket för det var så fint bara innan branden i vår tvättstuga. Och jag vill inget annat än att det ska bli städat innan jul.


Ha en super skön lördag, kjamenSkrattande

Av Rosie-Marie & Harry - 6 november 2009 21:30

 

tiger


Kjamen på erSkrattande

Av Rosie-Marie & Harry - 6 november 2009 19:05

Här är stolarna först hur den såg ut först sen hur den blev när den blev klar.

Båda stolarna  

Stora kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 6 november 2009 19:00

Så här blev den klara stolen

Den klara stolen  

Blev nöjd på grund av att den gula färgen kom rätt nära färgen på vår soffa.

Skrattande

Av Rosie-Marie & Harry - 6 november 2009 15:20

Fick en Award av Marie tack så mycket. Ska berätta 10 saker om mig själv och sedan skicka den vidare till 3 personer


Så jag skickar till:


Mita:

YvonneK:

Lollo:

 

Jag älskar våra barn, barnbarn och svärsöner och naturligtvis min man.

Jag gillar god mat det är det som gör att man orkar.

Jag älskar djur och bland annat våra hundar och katter.

Jag tycker om vårt hem fast fel och brister.

Jag tycker att folk ska vara ärliga mot varandra och inte falska , sånt gillar jag inte alls.

Jag är en ärlig människa som säger vad jag tycker.

Jag älskar att dansa och lära ut det jag kan.

Jag hjälper gärna andra och är en god lyssnare.

Jag älskar att baka och laga mat, kanske inte varje dag men tycker det ger mig mycket.

Jag gillar att umgås med min familj och göra saker ihop med dem


KjamenFlört

Av Rosie-Marie & Harry - 6 november 2009 15:17

Tar en liten paus håller på att dammsuger lite här hemma. Och passa på även att damma av lite tål nämligen inte damm så det klia just nu i min näsa. Ska även strax börja med maten idag skall jag ha stek till middagen det är så skönt eftersom det sköter sig själv.


Gubben är och köper lite virke till sonens rum och den store sonens stuga så det blir klart. Han skall börja med vårt tak på måndag nu har han bestämt sig hur det skall se ut. Det ska bli skönt att äntligen få det klart innan snön och vintern. Efter det blir det tvättstugan som gäller så det kan bli klart.

Barnen leker för fullt man hör verkligen var de är någon stans hihi.


Nej man får väl fortsätta med städningen så det blir klart,  ni får ha det så bra, kjamenSkrattande

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards