Bearclaw

Direktlänk till inlägg 26 november 2009

Vad är det som gör att tvätten inte minska hihi.

Av Rosie-Marie & Harry - 26 november 2009 09:06

Då var det torsdag och vädret man vet inte hur det ska bli idag men det regnar inte just nu. Vår 9-åring är hemma idag från skolan han kände sig lite yr. 4-åringen är också i skolan detta är ju hans bästa dag att få åka buss det är stort. Så nu är 3-åringen uppe och titta på teve ihop med 9-åringen dottern är hos mig i soffan.


Ska hålla på med tvätten så den minska lite eller gör den  hihihi, 16-åringen och hans pappa la in matta och satte golvlisterna på plats. Så nu är det bara för honom att flytta in han var super nöjd  i går. Han skulle börja att flytta in när han kommer från skolan. Även kommer det blir lite måla och snickra det är ju lite som finns att göra.


Idag slapp jag vänta så länge på kaffet utan fick det även serverat av gubben.


Ha en skön dag nu kjamen

 
 
Tigermamman

Tigermamman

26 november 2009 09:43

Kikar förbi och säger hej. Tvätten försvinner aldrig;-)
Kramen

http://htpp://tigermamman.bloggplatsen.se.bloggplatsen.se

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

26 november 2009 11:16

Jag ska ev. tvätta om en stund också. Har egen tvättmaskin sedan några år tillbaka - vi kunde ha det efter stambytet 2001./Fin jul-bakgrund du har. Passar redan nu på att önska dig och din familj en trevlig helg. Kram

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
 Charlotte

Charlotte

26 november 2009 12:49

Hej! Kikar in och hoppas du får en fin dag och helg! Tvätt??? Visste du inte att det bor ett troll i tvättkorgen som sitter och klonar allt i oändlighet... hihi... jag har mina troll jag för allt jag. Någon måste man skylla på när det inte går som man vill eller som i detta fall tvätthögen växer. Nu ska jag ut och gå med vovven. Sönerna får vaccin idag, känns både bra och dåligt det. Värst för yngsta som spelar fiol om han får ont.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
lollo

lollo

26 november 2009 13:11

Vad kul att pojken kan flytta in i sitt hus...det måste vara kul.Och att åka buss är stort...och spännande för en 4-åring.
Tvätt blir det mycket i en stor familj som du har..jag beundrar dig...du är alltid så glad och hurtig i din blogg.
Härligt med stor familj..Må så gott och ha en bra dag.
Kramar!

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
Yvonne K

Yvonne K

26 november 2009 14:15

Jag tycker att vi alltid har ett berg med tvätt, och då är vi inte så många som er och har inga småbarn längre. Ja, allting är relativt, hi hi

Ett stort Tack för grattis-hälsningen härom dagen, jag hoppas att ert födelsedagsbarn hade en superbra dag också!

Ha det så gott och var rädd om dig, vila också när du kan ;D

Stora kramen!

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

26 november 2009 18:54

Nej du, det där tvättberget man har minskar aldrig! Man kan tvätta och tvätta men nog sjutton är det lika mycket där igen!!

Kan tänka mig att sonen är glad att få flytta in i sitt nya rum :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards