Bearclaw

Direktlänk till inlägg 25 november 2009

Mitt i:)

Av Rosie-Marie & Harry - 25 november 2009 08:11

Onsdag och vi är mitt i veckan. Kurs avslutningen i går var jätte bra kursdeltagarna är så goa fick en super fin tomte som man kan ha en flaska i. Tusen tack för den fina presenten. Men jag träffa dem igen efter nyår, det är alltid blandade känslor när jag avsluta en kurs. Skönt att få lite ledigt samtidigt som jag kommer att sakna dem. Och de blev även glada över presenten som jag gav dem.


Har tagit fram ett ljus till 9-åringen som han ska ha med sig till skolan, tyvärr så visste inte 6-åringen om han skulle ha med ett ljus skulle fråga fröken i skolan. Alla barnen är vakna och leker och en del tittar på teven. Själv som vanligt väntar jag på mitt kaffe Skrattande


Sonen målade sina taklister i går så hans pappa ska lägga in mattan till honom för då kan han börja att flytta in när han kommer hem idag. Han slutar nämligen tidigare så det passa ju super bra att flytta lite idag. Fick inte så mycket gjort hemma i går så idag blir det att sätta fart så det mesta blir klart.


Ska plocka fram våra stjärnor och ljusstakarna som vi ska ha, det är så mysigt när det lyser i alla fönster.


Får ta hand om våra barn lite innan de tömmer allt överallt här inne.


Ha en bra dag, kjamenFlört

 
 
Sussa

Sussa

25 november 2009 09:50

Visst är det väl mysigt med advent? Jag kommer dock ihåg att det var jobbigt med alla julavslutningar som barnen hade. O då har jag bara två barn ;-)
Sambons syster o man kommer på fredag kväll - då ska vi tjuvstarta med glöggen!
Håller tummarna för skönt väder i eftermiddag!

http://sussasvovvar.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

25 november 2009 11:51

Lämnar man dom ensamma så passar dom på hihi

Det är många som tjuvstartat redan. Jag håller mig till på fredag :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

25 november 2009 12:24

Jag förstår inte hur du hinner med allt och varifrån du får din energi. Jag ligger enbart på planeringssidan om att se till att få våra fönster putsade och ljusstakarna ligger än så länge på vinden. Men de kommer väl upp någon gång innan jul.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Maria

Maria

25 november 2009 16:28

Åhhh..vad julafint du har gjort på bloggen.Jag skulle börjat med fönster och julsakerna i Måndags.Men denna veckan har det banne mig varit fullt upp med en massa annat.Men i morgon ska jag bara...sedan får det hända vad det vill.
Ha det gott ni alla / Kram Maria

http://ellebacken.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards