Bearclaw

Direktlänk till inlägg 15 november 2009

Idag har det hänt lite..

Av Rosie-Marie & Harry - 15 november 2009 21:41

Då har jag städat vår andres sons rum och hallen på övervåningen. Det tar nämligen lite tid för att städa våra söners rum de har stökat ner och det räcker med en vecka. Och en annan blir så ledsen över att de inte kan hålla ordning efter sig. Men det är bara att hjälpa dem för jag vill ju inte att de ska bo i en svinstia. I morgon ska jag ladda batterierna och ta 10-åringens rum så det blir fint igen, för det var inte så länge sen jag var där och städade. Tyvärr så kan man inte tro detta när man kommer in i hans rum. För han har saker över hela golvet så det är bara att börja om (suck). Fast jag vill ha det riktigt städat innan jul stöket sen får jag hoppas de kan hålla ordning på deras saker.


Den stora sonen har kommit långt med sitt hus har spacklat alla väggar och även börjat att slipa. Tänkte se hur min tid ser ut om jag kan hjälpa han lite så det kan bli klart. Eftersom han vill ju flytta in sen ska han har delar från den stugan har idag . Och det ska även den äldsta sonen ha men han kan ju inte börja riva eftersom sonen bor där en. Fast inte så länge till vilket jag är super glad för då som först kan jag börja få lite ordning på tomten igen. När man håller på med att bygga och riva så blir det alltid mycket skräp som man bara lägger där man är och detta ska ju bort nu. Släpet är tömt så det är bara att lassa upp igen.


Det var lite om vad som har hänt ni får ta hand om er, kjamenSkrattande

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards