Bearclaw

Direktlänk till inlägg 7 november 2009

Lördag och..

Av Rosie-Marie & Harry - 7 november 2009 11:12

Då var det redan lördag och barnen är ute och leker vädret är ju inte jätte fint men de kan vara ute. Frisk luft är toppen och det är skönt att de kan vara ute lite stund i alla fall.


Gubben är och låna en torktumlare efter vi inte har någon än och jag har lite kläder som måstes bli torra redan idag. Vi hade jätte tur som fick låna en som inte används just nu så det tackar vi för.


Gubben skall även bygga lite på sonens rum så det kan bli klart och även den stora sonen ska fixa sin stuga. Han vill ju flytta in och det förstår jag att det måste bli skönt även för honom. Det kommer bli toppen för de båda pojkarna när det väl bli klart. Ja för mig med så jag kan få lite ordning på vår tomt. Just nu är det lite stökigt vilket stör mig mycket för det var så fint bara innan branden i vår tvättstuga. Och jag vill inget annat än att det ska bli städat innan jul.


Ha en super skön lördag, kjamenSkrattande

 
 
Yvonne K

Yvonne K

7 november 2009 12:03

Jo, jag förstår dig, ibland kan man bli lite smått galen på all röra omkring sig. Men ni har ju haft mycket nu med renoveringen efter branden, det kommer bli bättre sen.

Ja ljudböcker är jättebra, just för att man kan ta dom med sig och göra även annat under tiden. Sen är det väldigt skönt och avkopplande att höra någon berätta och någon som kan läsa en bok bra.
Dödergök som jag precis har börjat på, handlar om ett par som köper ett hus som för dom är drömhuset. Huset är svårsålt, men inget dom visste om. Bakom idyllen vilar tydligen en fruktansvärd sanning om husets tidigare ägare.
Jag har inte läst något av den här författaren tidigare så det ska bli spännande och se vad jag tycker om denna.

Ha det så jättegott.
Stor kram

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

7 november 2009 13:27

Ja säg den glädje som varar. Ni hann inte mer än köra iväg med sista lasset efter er städning och röjning av tomt och hus, förrän det brann i er tvättstuga. Och röran efter tvättstugan där de hade slängt ut allt huller om buller och sedan inte kört iväg med de som skulle kastas, den klarar man sig utan. Jag hoppas du ska få ordning på allt innan julhelgen. Själv har jag en del måsten som jag ska ta tag i den dag jag bara får ork till det.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards