Bearclaw

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 24 september 2009 08:54

Jag hoppas ni har och får en skön dag och att den blir dom ni har tänkt erSkrattande



Idag ser det ut som att att solen vill titta fram men jag vet inte om den kommer att stanna.

Vill även börja med att TACKA min kära vän att hon har tvättat vår tvätt SÅ TUSEN TACK. Hon är en riktig klippa nu när vi inte kan tvätta det är kanske så att andra tycker jag är löjlig när jag hela tiden tacka henne. Men jag skall tala om för mig/oss är det så stor sak eftersom att det blir så mycket tvätt här hemma. Och bara en vecka utan tvättmaskin är minst 3st fulla sopsäckar med kläder tro det eller ej men så är det. Tvätta inte jag minst varannan dag så växer högen i raket fart. Så därför är det GULD värt när hon vill ta hand om dessa sopsäckar kläder så jag säger det igen TACK!!



Har inte börjat måla i vårt teverum men ska se om jag orka med det i kväll så det blir klart. Gubben är ju i tvättstugan och jobba så jag vill ju inte störa honom. Jag skall även börja med de minstas rum det ända är att gubben skall fixa ytterväggen sen kan jag göra resten. Det ska blir skönt att bli av med 2-åringens leksaker som nu ligger i vår hall det blir ju en hel del. Och han vill ju ha ett eget rum som hans bröder.



Våra hundar mår toppen ska som sagt anmäla Saga till Malmövalp och det kommer bli jätte roligt eftersom att Ponti kommer även vara där. De är ju de hundar som är riktiga Bearclaw. För våra andra hundar är ju från olika kennlar och naturligtvis så gillar vi alla våra hundar lika mycket. Det ända är att just våra första valpar är något speciellt.


Bjuder här på några bilder på våra katter.

Fia   Här har vi Fia som gillar att sitta i fönstretSkrattande

Mimmi  

Mimmi denna gång så tyckte hon att golvet är en bra platsSkrattande


Ha nu en bra dag och sköt om er, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards