Bearclaw

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 20 september 2009 18:58

Förstår inte att jag inte lär mig när jag städa och skall ändra om så blir det så mycket mer att göra. Igår så fixade jag 9-åringen rum slängde en massa saker sen fortsatte jag i 4-åringens rum där blev jag även stor rensning han skulle ha 9-åringens säng. Så hela dagen så fixade jag rummen och på detta så var det matlagning och barnen.


Idag då så var det bara att fortsätta med min rensning och nu blev det teverummet tur slängde ut soffan vi hade där inne och flyttade bokhyllan. Då till min fasa när jag flyttade soffan blev jag så ledsen för jag blir tvungen att måla om i rummet. Det ser för jävligt ut på väggen så det var bara att be gubben att köpa färg.


Åkte sen iväg på ett ljusparty det var super trevligt roligt att träffa lite nytt folk. Och vad fina saker det finns så det blev att jag köpte en del så nu är jag fattig hihii.

Hem sen var det att fixa lite mat till barnen, och torka hundrummet det var lite skitigt. Gubben åkte iväg och ska köpa lite saker som han var tvungen att ha. Jag såg till att de minsta kom i säng och de stora är inne och ska duscha och varva ner lite innan de ska i säng.


Själv så vet jag och gubben vad vi skall göra för vi ska måla om teverummet det ska blir skönt när det blir klart.


Ha nu en underbar skön söndags kväll, kjamen


Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards